شناسهٔ خبر: 171943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه نشان عنوان کرد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه نهر آب قزلجه در زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه نشان با بیان اینکه اجرای سازه فلزی نهر آب روستای قزلجه در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد جعفری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان با بیان اینکه اجرای سازه فلزی نهر آب روستای قزلجه در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: پیشرفت فیزیکی این سازه ۹۰ درصد است. پیش از این، مسیر نهر موجود از بستر جسم راه عبور می‌کرد که به دلیل ساختگاه و جنس خاک بستر و تراوش آب به اطراف آن، سبب آسیب به جاده می‌شد.

جعفری با اشاره به اینکه در راه‌سازی باید راه‌های موجود از آب و منابع آبی فاصله داشته باشد، ابراز کرد: ما برای این پروژه سازه‌ای طراحی کردیم و پس از پی‌ریزی و آماده‌سازی سازه فلزی آن، در نهایت این سازه به محل حمل و نصب شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه نهر آب در مراحل پایان کار قرار دارد، افزود: حدود ۱۰ درصد از مراحل آماده‌سازی باقی مانده تا پروژه تکمیل و به بهره‌برداری نهایی برسد.

این مقام مسئول اعتبار تخصیصی پروژه را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در تلاش هستیم از آسیب به جاده‌ها جلوگیری شود، افزود: در این راستا پروژه بهسازی مسیر پری_ علم‌کندی از دیگر اقدامات در دست اجراست که تا پایان فصل کاری به بهره برداری می‌رسد.